Často kladené otázky

Ako rastú vaši najmenší, rastieme aj my a predeti.sk sme zmenili na feedo.sk. Vaše obľúbené produkty zostávajú stále na feedo.sk a sú dokonca výhodnejšie s našim vernostným programom Feedo.Club.

Často kladené otázky

 

Často kladené otázky

 

  1. Ako sa môžem zaregistrovať do vernostného programu Spokojná mamička?

Na e-shope www.predeti.sk si spravíte registráciu https://www.predeti.sk/registracia

Ak ste už u nás v minulosti nakupovali a neboli ste registrovaní, je potrebné si obnoviť heslo a údaje v novom vernostnom programe, presný postup nájdete na tomto linku: https://www.predeti.sk/vernostny-program-postup

Na každej predajni predeti.sk sa môžete registrovať priamo na kiosku.

 

  1. Vernostný program Spokojná mamička platí na predajniach aj na e-shope?

Áno, vernostný program a všetky jeho výhody viete využívať ako na predajniach, tak aj na eshope.

 

  1. Získam hneď po registrácii zľavu?

Nie, nezískate zľavu ihneď. Budeme vás sprevádzať rodičovstvom postupne a výhody posielať presne vtedy, keď ich budete potrebovať. Na základe našich dlhoročných skúseností poznáme vaše potreby veľmi dobre, preto vás nechceme zaťažovať zľavami, akciami, ktoré vás nezaujímajú.

 

  1. Ako dlho sú platné kupóny?

Vernostný program prechádza zmenou od 1.7.2021 a pripravuje novinky. Vernostné kupóny budú platné do 31.8.2021. Zistiť stav aktívnych kupónov si môžete kontrolovať cez kiosk na predajni – Zistiť stav kupónov alebo na e-shope www.predeti.sk, ak ste tam registrovaní po prihlásení do konta v svojom účte.

 

  1. Viem používať všetky 3 typy vernostných kartičiek počas celej doby využívania vernostného programu?

Áno, môžete počas celého obdobia používať pri nákupoch všetky 3 typy kariet a to konkrétne dočasnú kartu (získate pri registrácii na kiosku v predajni), digitálnu kartu do mobilu (získate pri registrácii na e-shope www.predeti.sk aj po registrácii na kiosku v predajni) a kartičku s menom Vášho bábätka/bábätiek, ktorú ak ste si vyžiadali vyrobiť Vám pošleme dodatočne poštou na Vašu adresu. Všetky 3 typy kartičiek majú iné číslo a iný QR kód, ale systémovo sú prepojené na Váš jeden účet.

 

  1. Ako dlho trvá, kým sú body za nákup pripísané na môj účet?

Pripísanie bodov alebo získaných kupónov sa od 1.7.2021 nepripisuje na konto. Od tohto termínu je možné už len využiť platné kupóny, najneskôr do 31.8.2021 vzhľadom na pripravovanú zmenu vo vernostnom programe. V prípade otázok alebo problémov s využitím nás neváhajte kontaktovať: eshop@predeti.sk.

 

  1. Ako dlho viem využívať členstvo vo vernostnom programe Spokojná mamička?

Členstvo v programe je určené pre rodičov detí vo veku do 3 rokov.

 

  1. Akým spôsobom môžem svoje členstvo vo vernostnom programe vypovedať?

Vypovedať členstvo je možné kedykoľvek. Oznámte svoju výpoveď predeti.sk písomne alebo prostredníctvom e-mailu na adresu eshop@predeti.sk

 

  1. Ako Vám mám oznámiť, ak sa zmení moja adresa alebo iný osobný údaj?

Jednoducho sa obráťte na nás, a to telefonicky, e-mailom, poštou alebo prostredníctvom internetu. Svoje osobné údaje si viete aktualizovať aj na svojom e-shop účte, ak ste tam registrovaní.

 

  1. Dostávam od Vás emailom rady, tipy a výhody, kde súčasťou správy sú produktové kupóny. Ako ich viem uplatniť pri objednávke alebo nákupe v predajni?

 

Na predajni je potrebné predložiť pri pokladni kupón/y buď v tlačovej alebo elektronickej forme a získate na daný produkt/y zľavu uvedenú na kupóne. Tieto kupóny sa nedajú kombinovať s inými zľavami a akciami.

Pri e-shop objednávke máte zobrazené produkty už v zľave, stačí ich umiestniť do nákupného košíka a dokončiť objednávku. Tieto produktové kupóny sa nedajú kombinovať s vernostnými kupónmi, ani inými zľavami a akciami.

 

  1. Aká je platnosť produktových kupónov?

Produktové kupóny majú platnosť zvyčajne 30 dní od doručenia, pri veľkých produktoch ako kočík, autosedačka a pod. môžu mať platnosť až 90 dní.

 

  1. Viem využiť viac produktových kupónov v jednom nákupe?

Áno, viete využiť aj viac kupónov súčasne v jednej objednávke, treba postupne každý vybraný produkt umiestniť do košíka zo správy, ktorú ste dostali na váš email.

 Rozváža predeti.sk tovar po celom Slovensku?

Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.
 

Aká je cena za dopravu na predeti.sk

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je nad 40 € ZDARMA. Pri objednávke do 40€ je účtované poštovné 3,99€, ak nie je uvedené inak.

Aké sú druhy dopravy?

Nemusíte sa báť, že pri objednávaní dopravy urobíte chybu. Spôsob dopravy, ktorý je pre Vami vybraný tovar nevhodný, vám webová stránka v kroku „výber dopravy“ neponúkne.

Spôsoby doručenia:
 
Osobný odber

Ak je tovar skladom, môžete si ho prevziať osobne na Vami zvolenej predajni, po obdržaní potvrdzujúcej SMS spávy/ e-mailom. V prípade, že tovar nie je skladom, budeme Vás informovať o termíne dostupnosti e-mailom a/alebo telefonicky. 
 
Kuriér UPS

Po prevzatí tovaru kuriér informuje SMS správou o očákávanom dátume a čase dodania.Následne telefonuje a dohodne sa presný čas a miesto dodania.
 

Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?

 
Produkty z Vašej objednávky je možné vyzdvihnúť v našich predajniach v čase ich otváracích hodín:


- Bratislava - OC Korzo - Pestovateľská 13, po-ne: 10:00 - 19:00 hod

- Nitra - OC Galéria Mlyny - Štefánikova trieda 61, po-ne: 09:00 - 20:00 hod 

- Trenčín - OC Laugaricio, 1.poschodie - Belá 7271, po-ne: 10:00 - 21:00 hod

- Žilina - Budova Crystal palace, Na bráne 4, po-pi: 10:00 - 18:00 hod

- Banská Bystrica - OC Radvaň - Zvolenská cesta 30B, po-ne: 10:00 - 19:00 hod

- Košice – Aupark – Námestie osloboditeľov 1, po-ne: 09:00 – 21:00 hod

- Senica outlet - Továrenská 532, po - pi: 8:30 - 16:30 hod

- Dunajská Streda – Vámberyho 54, po-pia: 09:00 – 18:00 hod, so: 09:00 – 12:00 hod

 

Môžem si tovar v predajniach predeti.sk zakúpiť aj bez objednávky na internete?

 Áno, na predajniach predeti.sk je možné tovar kúpiť bez predchádzajúcej internetovej objednávky. Jedinou podmienkou je, aby bol tovar na predajni na sklade. Zistíte to tak, že na stránkach v detaile tovaru bude uvedené vo Vami požadovanej predajni “skladom”. Napriek tomu, Vám odporúčame si tovar objednať online a počkať na výzvu k odberu sms správou.
 

Kedy budem mať tovar doma ak je skladom na centrálnom sklade a objednám si ho s dopravou domov?

 Tovar budete mať doma z pravidla nasledujúci pracovný deň, najneskôr do 2 pracovných dní.


Čo sa deje po odoslaní objednávky? 

Po obdržaní objednávky Vám príde na e-mail potvrdenie o jej prijatí. Ak nie je tovar na sklade, budeme Vás informovať o možnom termíne dodania. Bežne sa tovar rozváža v pracovných dňoch medzi 9:00 – 16:00. Podrobnosti k zásielke nájdete vo svojom profile pod Vašou objednávkou.