Často kladené otázky

 

  1. Ako sa môžem zaregistrovať do vernostného programu Spokojná mamička?

Na e-shope www.predeti.sk si spravíte registráciu https://www.predeti.sk/registracia

Ak ste už u nás v minulosti nakupovali a neboli ste registrovaní, je potrebné si obnoviť heslo a údaje v novom vernostnom programe, presný postup nájdete na tomto linku: https://www.predeti.sk/vernostny-program-postup

Na každej predajni predeti.sk (okrem Dunajskej Stredy a Senice – outlet predajne) sa môžete registrovať priamo na kiosku.

 

  1. Vernostný program Spokojná mamička platí na predajniach aj na e-shope?

Áno, vernostné body zbierate za nákupy na všetkých predajniach predeti.sk (program sa nedá využívať v predajniach Dunajská Streda a Senica – outlet) alebo prostredníctvom objednávky v e-shope www.predeti.sk. Všetky nákupy sa kumulujú na jeden účet.

 

  1. Získam hneď po registrácii zľavu?

Nie, nezískate zľavu hneď. Po registrácii si nákupmi začínate zbierať body. 1€ predstavuje 1 bod. Ak dosiahnete hranicu 50€, na Vaše konto sa nabije kupón s 10% Zľavou na celý nákup. V prípade veľkého nákupu nad 100€ obdržíte za odmenu až 3 kupóny – 10% Zľava na celý nákup, 20% Zľava na oblečenie a 1+1 Kozmetika zdarma. Po vygenerovaní kupónov sa konto vynuluje a zbierate body od znova.

 

  1. Ako dlho sú platné kupóny?

Kupóny sú platné 2 mesiace od dátumu nabitia. Platnosť kupónu si viete kontrolovať cez kiosk na predajni – Zistiť stav kupónov alebo na e-shope www.predeti.sk, ak ste tam registrovaní cez svoj účet.

 

  1. Viem používať všetky 3 typy vernostných kartičiek počas celej doby využívania vernostného programu?

Áno, môžete počas celého obdobia používať pri nákupoch všetky 3 typy kariet a to konkrétne dočasnú kartu (získate pri registrácii na kiosku v predajni), digitálnu kartu do mobilu (získate pri registrácii na e-shope www.predeti.sk aj po registrácii na kiosku v predajni) a kartičku s menom Vášho bábätka/bábätiek, ktorú Vám pošleme dodatočne poštou na Vašu adresu. Všetky 3 typy kartičiek majú iné číslo a iný QR kód, ale systémovo sú prepojené na Váš jeden účet.

 

  1. Ako dlho trvá, kým sú body za nákup pripísané na môj účet?

Pripísanie bodov alebo získaných kupónov sa uskutoční na Váš účet  bezprostredne po Vašom nákupe, maximálne od 30 minút. V prípade, že sa tak nestane, kontaktujte nás na eshop@predeti.sk.

 

  1. Prečo sa mi nenačítali body?

Pri objednávke na e-shope ste sa mohli zabudnúť prihlásiť a tým pádom sa Váš nákup nespáruje so zaregistrovaným kontom v Spokojnej mamička. Je potrebné sa pred každou novou objednávkou prihlásiť https://www.predeti.sk/prihlasenie.

Na predajniach predeti.sk je vždy potrebné predložiť pri platený vernostnú kartičku, či už plastovú, digitálnu alebo číslo karty.

 

  1. Zabudol som sa prihlásiť na e-shope a spravil som objednávku. Získam body aj napriek tomu?

Svoje body si môžete nechať dodatočne pripísať, treba sa obrátiť na náš tím prostredníctvom e-mailu na adresu eshop@predeti.sk, prípadne na akejkoľvek predajni predeti.sk

 

  1. Ako dlho viem využívať členstvo vo vernostnom programe Spokojná mamička?

Členstvo v programe je určené pre rodičov detí vo veku do 3 rokov.

 

  1. Akým spôsobom môžem svoje členstvo vo vernostnom programe vypovedať?

Vypovedať členstvo je možné kedykoľvek. Oznámte svoju výpoveď predeti.sk písomne alebo prostredníctvom e-mailu 

 

  1. Ako Vám mám oznámiť, ak sa zmení moja adresa alebo iný osobný údaj?

Jednoducho sa obráťte na nás, a to telefonicky, e-mailom, poštou alebo prostredníctvom internetu. Svoje osobné údaje si viete aktualizovať aj na svojom e-shop účte, ak ste tam registrovaní?

 

  1. Dostávam od Vás emailom rady, typy a výhody, kde súčasťou správy sú produktové kupóny. Ako ich viem uplatniť pri objednávke alebo nákupe v predajni?

 

Na predajni je potrebné predložiť pri pokladni kupón/y buď v tlačovej alebo elektronickej forme a získate na daný produkt/y zľavu.

Pri e-shop objednávke je potrebné zadať v nákupnom košíku EAN kód (číslo pod čiarovým kódom na ľavej strane každého produktového kupónu) v tvare 999XXXXXXXXXX do okienka TU PROSÍM ZADAJTE PROMOKÓD a kliknete na Použiť. Následne príde k prepočtu ceny produktu/ov.

 

  1. Môžem kombinovať zľavu vernostných kupónov so zľavami produktových kupónov, ktoré dostávam emailom?

Nie, tieto dva typy kupónov nie sú kombinovateľné, zároveň ale môžete využiť pri nákupe na ostatné produkty, ktoré nie sú súčasťou produktových kupónov vernostné kupóny Spokojná mamička.

 

  1. Aká je platnosť produktových kupónov?

Produktové kupóny majú platnosť 14 dní od doručenia.

 

  1. Viem využiť viac produktových kupónov v jednom nákupe?

Áno, viete využiť aj viac kupónov súčasne v jednej objednávke, treba postupne zadať do promokódu EAN číslo v tvare 999XXXXXXXXXX a postupne použiť jeden za druhým.

 Rozváža predeti.sk tovar po celom Slovensku?

Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.
 

Aká je cena za dopravu na predeti.sk

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je nad 40 € ZDARMA. Pri objednávke do 40€ je účtované poštovné 3,99€, ak nie je uvedené inak.

Aké sú druhy dopravy?

Nemusíte sa báť, že pri objednávaní dopravy urobíte chybu. Spôsob dopravy, ktorý je pre Vami vybraný tovar nevhodný, vám webová stránka v kroku „výber dopravy“ neponúkne.

Spôsoby doručenia:
 
Osobný odber

Ak je tovarskladom, môžetesi ho prevziať osobne na Vami zvolenej predajni, po obdržaní potvrdzujúcej spávy e-mailom. V prípade, že tovar nie je skladom, budeme Vás informovať o termíne dostupnosti e-mailom a/alebo telefonicky. 
 
Kuriér UPS

Po prevzatí tovaru kuriér informuje SMS správou o očákávanom dátume a čase dodania.Následne telefonuje a dohodne sa presný čas a miesto dodania.
 

Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?

 
Produkty z Vašej objednávky je možné vyzdvihnúť v našich predajniach v čase ich otváracích hodín:


- Bratislava - OC Korzo - Pestovateľská 13, po-ne: 10:00 - 19:00 hod

- Nitra - OC Galéria Mlyny - Štefánikova trieda 61, po-ne: 09:00 - 20:00 hod

- Nové Zámky - Majzonovo námestie, po-pia: 10:00 - 18:00, so: 09:00 - 12:00 hod

- Skalica - ZOC MAX, 1.poschodie - Mallého 55, po-ne: 10:00 - 20:00 hod

- Trenčín - OC Laugaricio, 1.poschodie - Belá 7271, po-ne: 10:00 - 21:00 hod

- Žilina - OC Mirage, 3.podzemné podlažie - Nám. A. Hlinku 7B, po-ne: 10:00 -20:00 hod

- Banská Bystrica - OC Radvaň - Zvolenská cesta 30B, po-ne: 10:00 - 20:00 hod
- Liptovský Mikuláš - OZC RGB Liptov, Kamenné pole 4449/3, po-ne: 10:00 - 19:00 hod
- Senica outlet- Železničná 1539, po - št: 8:30 - 15:30 hod, pi: 08:00 - 13:30 hod
- Trnava TMT MALL, Nová 6/B, po - ne: 09:00 - 19:00 hod
 

Môžem si tovar v predajniach predeti.sk zakúpiť aj bez objednávky na internete?

 Áno, na predajniach predeti.sk je možné tovar kúpiť bez predchádzajúcej internetovej objednávky. Jedinou podmienkou je, aby bol tovar na predajni na sklade. Zistíte to tak, že na stránkach v detaile tovaru bude uvedené vo Vami požadovanej predajni “skladom”. Napriek tomu, Vám odporúčame si tovar objednať online a počkať na výzvu k odberu.
 

Kedy budem mať tovar doma ak je skladom na centrálnom sklade a objednám si ho s dopravou domov?

 Tovar budete mať doma z pravidla nasledujúci pracovný deň, najneskôr do 2 pracovných dní.


Čo sa deje po odoslaní objednávky? 

Po obdržaní objednávky Vám príde na e-mail potvrdenie o jej prijatí. Ak nie je tovar na sklade, budeme Vás informovať o možnom termíne dodania. Bežne sa tovar rozváža v pracovných dňoch medzi 9:00 – 16:00. Podrobnosti k zásielke nájdete vo svojom profile pod Vašou objednávkou.